آیا می توانم انجمن راهنما تقویم بیمار بیماری های کلیه بیماری خود را معکوس
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا می توانم انجمن راهنما تقویم بیمار بیماری های کلیه بیماری خود را معکوس

می تواند کمک به بیمار استروئیدها بیماری کلیوی معکوس بیماری خود را؟ همانطور که همه ما می دانیم، در مرحله زودرس بیماری کلیه، پزشکان همیشه برخی از استروئیدها برای بیمار توصیه برای از بین بردن کسانی که علائم. و آن را مانند این نوع از دارو به نظر می رسد را می تواند کمک به بیمار بهتر زندگی می کنند، اما این است که درست است که می تواند استروئیدها بیماری کلیوی معکوس؟
آیا می استروئیدها معکوس بیماری کلیوی؟
در واقع، داروهای در سرکوب التهاب در کلیه ها مفید است و کاهش نفوذپذیری عروق خونی کوچک در کلیه ها. از این رو، آنها می توانند پروتئین در ادرار را کاهش دهد و از بین بردن علائم به طور موقت دیگر. با این حال، آنها می توانند آن مواد مضر در کلیه ها و خون خود را حذف کنید و می توانید تغییر ساختاری جانبی در گلومرولها جلوگیری نمی کند. به طوری که است که می گویند، استروئیدها را می تواند آن علایم بیماری کلیوی را کاهش دهد اما آنها می توانند به این بیماری معکوس نیست.
چه نوع درمان برای بیماری های کلیوی معکوس مفید است؟
پزشکی میکرو چینی Osmotherapy عنوان یک نوع از نوآوری از طب سنتی گیاه چینی، آن را برای معکوس بیماری های کلیوی مفید است. شما می دانید این نوع از درمان دارای چهار کارکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. با آن دسته از توابع، می تواند بافت کلیه آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنهایی که باقی مانده را از آسیب بیشتر است. علاوه بر این، این نوع درمان همچنین می توانید گردش خون ترویج و برطرف کردن حالت سکون خارج از خون است.
به طور کلی، با کمک میکرو چینی Osmotherapy پزشکی، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی که در مراحل اولیه بیماری کلیوی می تواند شانس بازگشت به زندگی عادی دریافت کنید. حتی برای بیمارانی که در مرحله پیشرفته است، آنها همچنین می توانند یک زندگی با کیفیت بالا بدون دیالیز یا پیوند کلیه لذت ببرید.
اگر یو می خواهند بدانند که اطلاعات بیشتری در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری های کلیوی، شما می توانید پیام را ترک و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-support@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: